این ها اینقدر نمـی ارزند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این ها اینقدر نمـی ارزند
نویسنده : حامد یعقوبی
تاریخ : سه شنبه 5 فروردين 1393

در یکـی از عملیات ها که برعلیه منافقین بود قرار شد منطقه ای را با موشک هدف قرار بدهیم.
 
می گفت، من موشک ها را آماده کرده بودم، سوخت زده با سیستم برنامه ریزی شده
 
؛ موشک ها هم از آن موشک های مدرن نقطه زنـی بود.

ایشان از عمق عراق تماس گرفت که مقدم آماده ای؟ گفتم: بله
 
. گفت: موشک ها چقدر مـــے ارزد؟ گفتم مگر می خواهـی بخری ؟

گفت بگو چقدر می ارزد. گفتم مثلا شش هزار دلار. گفت: 
 
“مقدم فعلا نزن این ها اینقدر نمـی ارزند.”

خیلی بعید است شما فرمانده ای وسط عملیات گیر بیاوری که اینقدر با حساب و مدبرانه عمل کند.
 
هرکسی دوست دارد اگر کارش تمام است تیر خلاص را بزند و بیاید
 
 
با این موفقیت عکس بگیرد، ولـی سردار کاظمی در کوران عملیات بیت المال و رضای خدا
 
را در نظر داشت. مـی دانید چرا؟ 

چون مولایش امیر المومنین(ع) بود که وقتـی می خواست کار دشمن را تمام کند،
 
کمی صبر کرد نکند هوای نفس، حتــی کمـــی غالب باشد
 
و بعد برای رضای خدا قربتاً الی الله دشمن را نابود کرد.


┘◄به نقل از شهید سردار تهرانـــی مقدم 
(كه در انفجار مهمات سپاه در سال1390 به شهادت رسید)

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
دختر نویسنده:نفس در تاریخ : 1393/1/8/5 - - گفته است :
سلام وب قشنگی داری خوش حال میشم به منم سربزنی ونظر یادت نره هااا راستی اگه با تبادل لینک موافقی بیا وبم بهم بگو


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین منجی...آخرین یار♥ و آدرس akharinyar.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 339
:: کل نظرات : 248

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 183
:: باردید دیروز : 399
:: بازدید هفته : 1272
:: بازدید ماه : 1250
:: بازدید سال : 6419
:: بازدید کلی : 311998

RSS

Powered By
loxblog.Com